​ سولارويندز ARM ​ سولارويندز ARM

شرکت سورنا

​ سولارويندز ARM

Solarwinds (ARM)

نرم افزار سولارويندز ARM يا SolarWinds Access Rights Manager (ARM) نرم افزاري براي كمك به مديران فناوري در زمينه اطلاعات و امنيت در تهيه سريع و آسان، حذف، مديريت و سطوح حق دسترسي كاربر به سيستم ‌ها، داده‌ ها و فايل‌ هاي طراحي شده است تا بتوانند سازمان‌ هاي خود در برابر خطرات احتمالي مانند از دست دادن اطلاعات و نقض و ديگر خطر ها حفاظت كنند.

محصول ARM Solarwinds با تجزيه و تحليل مجوزهاي مربوط به دسترسي براي كاربران همواره وجود دارند كه باعث به وجود آمدن اين سوال ميشود كه كدام افراد و يا كاربران در سيستم به چه بخش هايي دسترسي دارند، مديران IT از افرادي كه دسترسي دارند تجسم مي كنن كه به چه چيزي و در چه زماني به آن دسترسي پيدا كردند. با چند كليك، گزارش هاي سفارشي سازي شده مورد نياز مديران مي تواند شكل بگيرد و در اختيار آنها قرار گرفته شود كه كمك بسياري در نشان دادن يكپارچه بودن با بسياري از الزامات نظارتي را به ما نمايش ميدهد. ارائه و حذف كاربران از طريق الگو هاي خاص براي كمك به اطمينان در گرفتن و يا دادن امتياز دسترسي، در راستاي سياست هاي امنيتي نمونه ايي از اين ويژگي ها است.

ويژگي ها كليدي
مديريت Active Directory براي كاربران و گروه ها
ايجاد حساب هاي كاربران بر اساس الگو ها و به صورت خودكار
جمع آوري گزارش از درباره ايجاد تغييرات
رديابي تغييرات شكل گرفته در Active Directory
يكپارچكي بسيار عالي با Active Directory
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/21 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-c18 :